EnterCRM Logo
Как да запазим спокойствие и да увеличим продуктивността

Как да запазим спокойствие и да увеличим продуктивността

CRM системите са прекрасен инструмент, но въпреки това са просто парче от пъзела, който днес ни е необходим. Salesforce ни помага да постигаме повече с по-малко стрес и напрежение.

Бизнес успехът е въпрос на личното ни отношение. За останалото имаме технология, която да ни помогне да се справим с администрирането на тежки задачи. В реалния живот, обаче, отношението е особено силно повлияно от липсата на подходящи технологии. Трудно е да запазим спокойствие и самообладание при разговор с клиент, когато нямаме подходящите данни под ръка. Такъв е особено и случаят в отдела за следпродажбена поддръжка. Агентите се бомбардират с гневни запитвания на клиенти без да имат време да реагират и да намерят подходящо решение. Колегите им в търговския отдел преминават също през подобно изпитание. 

 

Ако работим само с дузина клиенти, то бихме могли да документираме бизнес процесите и комуникацията с помощта на Excel таблици, лепящи бележки и могъщата електронна поща. При стотици или хиляди клиенти обаче картината е съвсем различна. Вече не е възможно да работим с полу дигитална комбинация от различни по тип данни. Тук на помощ идва инструментът, наречен Управление на взаимоотношенията с клиенти или CRM (от Английски). CRM е създаден да ни помогне в управлението на клиентските данни, предпочитания и бизнес процесите. Той пресява важните данни и гарантира, че вниманието ни е ефективно насочено към задачи или събития с висок приоритет.

 

Данните на клиента обаче не са изолиран субект. Те не се свързва и си взаимодействат единствено с търговския отдел. Поради тази причина се нуждаем от бърз и лесен начин за интегриране на клиентските данни с маркетинга, следпродажбената поддръжка, нашите партньори, като в това време споделяне и комуникация свободно със своите колеги. С други думи, ние се нуждаем от платформа за данни, а не просто от CRM решение. 

 

Ако сте запознати с платформата Salesforce, вероятно вече знаете, че през 2020 Salesforce далеч не е просто CRM. Докато CRM системата е инструментът, с който Salesforce е известна като компания, то той е само част от по-голямото цяло, което е облачно базираната платформа за управление на данни и процеси. Тази платформа е в състояние да управлява всички бизнес данни, от които някога бихме имали нужда. Идеята на този конгломерат от данни е намални стрес и напрежение, както и подобрени цялост и достоверност на данните. Бихме могли да идентифицираме този ефект както в личен, така и в бизнес план. Способността да намиране и използване лесно и бързо данни е революционна промяна за бизнеса. Помага ни да се концентрираме върху нещата, които наистина имат значение, като например клиентското преживяване. 

 

Работата с правилните данни значително подобрява качеството на комуникацията с клиентите. Вместо да задаваме повтарящи се въпроси, изграждайки взаимна напрежение и нарастващ стрес, можем просто да помогнем на нашите клиенти с решения, базирани на данни. Без значение дали става въпрос за вземане на решение за покупка или търсене на съвет за бизнес инвестиция, комуникацията с клиента е жизненоважна за успеха на всеки бизнес. 

 

Технологията създава разликата между това да сме заети и да бъдем продуктивни. Тъжно е колко време отделяме за задачи, които лесно биха могли да се оптимизират и автоматизират. Достигането до там обаче изисква промяна в бизнес мисленето към оптимизация на работния процес. Ако търсите начин да намалите стреса и да повишите производителността, свържете се с нас и ни позволете да ви помогнем по пътя към дигитална трансформация.
 

2020-08-21 10:45:59