Какво ново при Salesforce Summer'20 Release?
Ето 10 от най-интересните нови функции със Salesforce Summer'20 Release
Нови функции и възможности се въвеждат за потребителите на Salesforce с най-новото издание на Summer 20 на Salesforce. Предлагаме ви кратък преглед на това какво да очаквате. Има много причини за вълнение и това само някои от новите инструменти, които бихте могли да започнете да прилагате към работните си проекти. Въпреки, че новите функции обикновено се оценяват най-вече от Salesforce администраторите и разработчиците, платформата въвежда автоматизация за крайни потребители с нови и подобрени потоци. Това нововъведение определено има потенциал да отвори много нови възможности, особено като се има предвид, че Salesforce Lightning Flow Builder вече беше много мощен инструмент.
Нов и подобрен Salesforce Flow
Salesforce Lightning Flow Builder получава значителна актуализация със Salesforce Summer’20. С потенциал да замени поостарелия Process Builder в бъдеще, Lighting Flow Builder е no-code алтернатива на функционалността на Apex triggers. При Summer'20 виждаме нови функции, които правят инструмента още по-мощен и здрав.
After Record Save Trigger
Точно както при Apex спусъка, сега ние можем да стартираме поток, без дори да използваме Process Builder, като просто зададем правилата за това кога потока трябва да задейства тригъра.
Dynamic Actions за къстъм обекти
Въпреки че засега се прилагат само при къстъм обекти, динамичните действия изглеждат като чудесен начин за повишаване на производителността.
Split List View
Ако някога сте използвали Salesforce Console преди това, тази функция може да не ви се стори напълно нова. Тя комбинира избрани данни от записа с данни от изгледа на списъка, за да ви помогне да получите по-добър общ изглед и да работите по-бързо. Това е чудесна функция от най-новата версия на Salesforce, която ще ни помогне да работим по-бързо и да използваме по-малко кликвания, за да изпълним дадена задача.
Salesforce Dynamic Forms
Тази функция все още е в бета версия. Тя обхваща само custom обекти и трябва да я поискате от Salesforce. Накратко това е прелюдия към нови и подобрни Page Layouts. Позволява ни да работим с drag-and-drop подсекции, както и да показваме / скриваме полета в зависимост от стойността на друго поле, което е невероятна нова функционалност.
In-App Guidance Builder
Ангажирането на потребителите е сред най-важните аспекти на всяко успешно внедряване на Salesforce или интегриране на нови функции. Новият и подобрен In-Аpp Guidance Builder помага да улесним крайните потребители с пригодени насоки, съвети и предложения, които биха им помогнали да се адаптират бързо и да продължат работата си без никакви проблеми.
Salesforce Optimizer App
Приложението Salesforce Optimizer не е напълно нова функция за Salesforce. В новата Summer’20 версия обаче тя се превръща в по-разнообразен и мощен инструмент за администраторите да наблюдават целостта и здравето на Org-a, както и да получат по-добра цялостна представа за това до колко Org-ът отговаря на стандартите на Salesforce.
Salesforce Einstein Search
Тази функция се предлага безплатно, ако сте на лиценз над Professional. По същество това е подобрена функция за търсене, която е специфична за потребителя и предоставя по-ценна информация въз основа на заявката за търсене. Тя позволява повече естествени езикови изрази и се стреми да бъде разговорен помощник на потребителите.
Salesforce Release Updates
Това е чудесен пример как Salesforce все още се отдалечава бавно от Classic и навлиза постепенно към Lightning Experience. С най-новата версия на Salesforce Summer 20 виждаме старата страница „Critical Updates“, обменяна с напълно нов облик, но отново показваща жизненоважна информация за предстоящи актуализации и стъпки, които трябва да предприемем, за да гарантираме гладка и безпроблемна работа за потребителите.
Einstein Reply Recommendations
Чудесен пример за това как AI и хората могат да работят в успешна хармония и как платформата Salesforce става все по-умна с всяка нова версия. Благодарение на препоръките за отговор на Salesforce Einstein членовете на екипa, използващи Live Agent за Service Cloud, могат драстично да подобрят работния си процес и да оптимизират своите усилия, като предлагат на клиентите напълно съобразени отговори въз основа на техните индивидуални запитвания.
2020-07-17 07:54:29