Три начина, по които облакът може да трансформира бизнеса
Облакът е гъвкав и мощен инструмент, който може да трансформира бизнеса и да предложи нови начини за постигане на безпрецедентно добро клиентско изживяване.
Днес облакът е почти навсякъде около нас и предоставя данни за повечето от ежедневните ни дейности като търсене в мрежата, търсене на местоположение на картата, гледане на онлайн видеоклипове или разглеждане на съдържание в социалните медии. Въпреки това някои фирми все още са скептично настроени към потенциала на облака да функционира като полезен инструмент. Сигурността и неприкосновеността на данните често са проблем, заедно с въпроса за потребителските лицензи, разбира се. Облакът не е магия, разбира се, това е просто обширна технологична инфраструктура, която ни позволява да използваме ресурси, в които иначе би трябвало да инвестираме стотици милиони, за да придобием и поддържаме. Това е проста идея, която носи огромни ползи за света на бизнеса. Облакът ни позволява да правим нещата по-бързо и по-ефективно от всякога.
Бизнес на високи обороти
Благодарение на облака и платформите, базирани на него като Salesforce (вижте какво е Salesforce), например, ние се движим бързо през множество различни работни процеси и драстично увеличаваме производителността им. Скоростта на изпълнение на операциите е от решаващо значение за успешното навлизане в новата ера на дигиталния бизнес и света на индустрия 4.0. Помислете само колко време би ни отнело да завършим процеса на генериране на нови потенциални клиенти, да поддържаме контакт с тях, насрочваме демо презентации или разговори, да приключим сделките и след това да предоставим поддръжка. Този процес чест е тежка и досадна задача. Още повече ако използваме старите начини за събиране на аналогови данни от множество различни източници.Благодарение на облака ние се движим със скоростта, която клиентите ни биха желали и им предлагаме бързи оферти, подходящи предложения, целеви решения и бърза поддръжка без излишни забавяния.
Присъствие и комуникация
Днес имаме много различни начини за комуникация с нашите клиенти - имейл, телефон, уеб, социални медии, чатботи, месинджъри и т.н. Ако тези инструменти не са правилно интегрирани в една платформа, като единствен източник на истина, тогава ние няма да бъдем в състояние да предложим най-доброто клиентско изживяване, което нашите клиенти заслужават. Различните канали за комуникация не би трябвало да представляват предизвикателство, напротив, те биха ни позволили да предложим абсолютно персонализиране на клиентите. По този начин ние ще задоволим очакванията на нашите клиенти, използвайки комуникационния инструмент, с който те се чувстват най-удобно. Облакът ни дава възможност винаги да стоим на един клик от най-актуалните и подходящи клиентски данни. По този начин ние с лекота вземаме по-добри решения, базирани на данни, без да губим никакво време. В обобщение облакът предоставя възможност за комуникация, която улеснява трансформацията от фокус към бизнеса към фокус върху клиента.
Дигитална култура
Множеството универсални приложения на облака представят една напълно нова бизнес култура. Ние наричаме този феномен дигитална трансформация. Тя обхваща успешната и устойчива хармония между хора, технологии и процеси като основа на една нова бизнес рамка за оптимизация, автоматизация и значително повишена работна производителност. Преминаването към цифрови технологии и преминаването към облака би било само първата стъпка. Тогава идва предизвикателната част. Как да променим навиците си и да се адаптираме? Това определено би отнело време и много усилия. Независимо от това, не може да има по-голям мотиватор от резултатите, които бихме получили при изпълнение на дадена задача само с няколко кликвания, която обикновено би отнела часове администраторска работа.
Искате да разберете как облакът може да трансформира бизнеса ви? Свържете се и нека поговорим!
2020-08-14 06:17:01