EnterCRM Logo
Какво е CRM?

Какво е CRM?

Научете как Salesforce CRM може да ви помогне да изградите обединена клиентска база данни, която да подхранва растежа на бизнеса

Управлението на взаимоотношенията с клиенти (от Английски CRM) е инструмент, но и стратегия, които компаниите използват за проактивно управление на взаимоотношенията със своите настоящи и потенциални клиенти. За да привлечем потенциален клиент, то ние не се нуждаем само от солиден бизнес процес, но и от надеждна система за съхранение и управление на данни.

CRM системата е от решаващо значение за всеки бизнес, тъй като хората имат ограничена способност да фокусират вниманието си и да помнят определени подробности за много различни клиенти или събития. Ето защо една надеждна CRM платформа може значително да оптимизира и подобри търговския процес на всяка бизнес организация.

Когато чуете термина CRM в ежедневния бизнес живот, обикновено става въпрос за техническата система, която работи с клиентски данни и свързани процеси. CRM системите обаче не са само за клиента. Те обхващат и вътрешните отношения с колеги, външни партньори, агенти на услуги или доставчици. В зависимост от нуждите на потребителите можем да определим и изградим различни нива на достъп чрез профили и роли, или пък да споделяме достъп при поискване.

Ако потърсим в Google термина CRM, топървият органичен резултат вероятно ще бъде Salesforce. Облачната платформа, е водеща в класа и предлага несравнимо CRM изживяване. Това е най-вече защото се набляга особено на удобен и интуитивен потребителски интерфейс. В съчетание със стотици различни учебни ресурси през Trailhead, Salesforce CRM не е просто инструмент, а е екосистема, която ни учи как да бъдем обсебени от нашите клиенти и да изградим 360-градусов подглед върху техните очаквания, нужди и изисквания.

Обикновено, когато даваме определение какво е CRM, използваме термини като управление на продажбите и производителност. Една добра CRM система би ни помогнала да изградим фуния за продажби (Sales Funnel), да наблюдаваме взаимодействията на клиентите с лекота и активно да проследяваме потенциалните клиенти. Това е част от търговския процес и едва ли има две организации, които споделят абсолютно еднакъв път за затваряне на сделка.

Това е нещо, на което Salesforce придава приоритет и акцент. Платформата предлага неограничен обхват за персонализиране. Бизнес причината идва под формата на добавена стойност за организацията. Колкото по-успешно сме в състояние да преведем бизнес процесите си в CRM системата, толкова по-оптимална би била и работата, която вършим.

Въпреки че доминира света на CRM, днес Salesforce е много повече от CRM система. Това е единна клиентска база данни. Освен това Salesforce непрекъснато се опитва да развива иновации и да подобрява CRM модула с нови функции. Тук бихте могли да научите повече за най-новата версия на Salesforce Summer’20.

Създаването на унифицирана клиентска база данни ни позволява да се концентираме върху разрастването на бизнеса чрез персонализиране и подобряване на клиентското изживяване. Това да познаваме и разбираме основните проблеми и изисквания на клиентите на всеки етап от връзката им с бизнеса е от решаващо значение за това да бъдат щастливи. Това, което Salesforce прави, е да преодолее необходимостта от неинтегрирани отделни системи и бази данни за управление на клиентското преживяване и по този начин да осигури солидна рамка, изградена с внимание и фокус към клиента.

Ако търсите да внедрите или разширите Salesforce във вашата организация, то нашият екип има подходящия опит, за да ви преведе през процеса на разработка на системата и развиването на нови уникални функции. Свържете се с нас и ни сподете как бихме могли да ви помогнем да се възползвате максимално от Salesforce.

2020-07-20 08:37:33