EnterCRM Logo

Нашите Клиенти

Validis

Validis избира GroupVery и EnterCRM за изграждане на специфично приложение и функционалности в Salesforce (SF), включително

1. Гладки инсталационни процеси

2. Възможности на администратора за конфигурация на DataShare & nCino API

3. nCino Banker UX, позволяващ управление на ангажименти и качвания на DataShare

4. Синхронизация между DataShare API за финансова информация и API за разпространение на nCino

EnterCRM
Registered Partner
Validis
Coca-Cola

Coca-Cola е сред най-разпознаваемите търговски марки в екосистемата на Salesforce.

Най-важната движеща сила за успеха на световния гигант е толкова очевидна, колкото е и червено-белият им етикет: Coca-Cola прави всичко възможно, за да поддържа клиентите щастливи.

Така че, когато Coca-Cola търси технологична платформа, която да спомогне за извеждане на обслужването до още по-високи нива, изборът е повече от логичен - Salesforce.

EnterCRM създава поредица от Visualforce страници с различни доклади за управление и специален модел за данни за отчитане на въпросници, както и API за свързване към приложение за iOS. Тази интеграция съдейства на търговските представители в събирането и използването на актуални данни, заедно с надеждни отчети за ежедневните дейности.

EnterCRM
Registered Partner
Coca-Cola
Leica

Leica открива нуждата от портал, ориентиран към клиента, където клиентите да могат да получат единен 360-градусов поглед върху всичко, което е важно за тях.

EnterCRM разработва уебсайт, базиран на Salesforce Community Cloud за Leica, предлагащ на клиентите достъп до администраторска зона и интуитивен начин за директно управление на техните лични предпочитания.

В резултат на това, Leica засилва и развива присъствието си марката чрез напълно пригодено клиентско решение. Клиентите могат да регистрират лични предпочитания, любими продукти и модификации, да създават и управляват продукти или лични акаунти, да следят и споделят новини, да създават статии, да управляват продуктови каталози или да се присъединят към Leica клуба.

EnterCRM
Registered Partner
Leica
Zurich Insurance

С помощта на Salesforce Zurich Insurance успява да се справи с тежестта на остарелите системи и да разработи истински индивидуален партньорски подход.

Salesforce също така позволява на Zurich Insurance да замени 20-годишно базирано на сървър приложение, което е скъпо, сложно за поддръжка и най-важното възпрепятства гъвкав начин на работа.

Salesforce улеснява Zurich Insurance с модерен и лесен за използване потребителски интерфейс и приложение, позволяващо събиране на информация от различни източници и канали, което не е възможно преди.

EnterCRM изгражда персонализирано Salesforce приложение в една Lightning страница за Zurich Insurance и тяхната партньорска база, базирана около Salesforce общност с възможност за качване на конкретни потребителски данни.

EnterCRM
Registered Partner
Zurich
Daimler AG

Daimler планира инвестиция от над 200 милиона евро до 2025 г. в глобалното разширяване на интелигентното производство.

В резултат на увеличаващото се разнообразие от варианти на превозни средства, електрификацията и нарастващия обем на производството, Daimler се нуждае от разнообразие от потребителски компоненти за Salesforce Lightning, заедно с пълна интеграция с Chatter, задачи и събития.

EnterCRM има привилегията да достави тази услуга за Ван подразделението на Daimler.

Daimler определя цифровизацията като следващата логична стъпка към постигане на пълна свързаност до 2025 г. Компанията разчита на Salesforce, за да постигне по-голяма ефективност и гъвкавост чрез подобрени процеси, както и да извлече повече стойност от данните.

EnterCRM
Registered Partner
Daimler
Villeroy & Boch

Villeroy & Boch е добър пример за това как технологията може да даде възможност на МСП да трансформират своите дейности по значителен начин.

Villeroy & Boch търси начин за насърчаване на клиентската лоялност и спечелване на нови клиенти чрез специално пригодено и таргетирано пазаруване. В следствие Villeroy & Boch избира Salesforce с цел цялостен изглед върху клиентите и същевременно оптимално използване на целия потенциал на съществуващите данни от бизнеса чрез интелигентен и таргетиран анализ.

EnterCRM интегрира B2B Commerce решение (CloudCraze) за Villeroy & Boch, заедно с персонализирани процеси в Sales Cloud и Service Cloud, предлагащи ценно многоканално клиентско преживяване.

EnterCRM
Registered Partner
Villeroy&Boch
Hella

Фокусът върху клиента играе ключова роля за международния автомобилен доставчик HELLA.

EnterCRM изработва за HELLA различни API връзки за диаграми, табла и отчети с данни от счетоводния отдел. Интеграцията улеснява изграждането на годишни бюджети и точни прогнози.

Освен това проектът включва интеграция на библиотека с персонализирани графики с API повиквания за визуализация на продажбите по нетна стойност на годишна база, по месец, по държава, за текущото тримесечие или за група продукти.

В глобален мащаб платформата Salesforce дава възможност за обмен на информация между HELLA и клиента по много по-бърз и гъвкав начин, като по този начин се намаля значително и времето за реакция.

EnterCRM
Registered Partner
Hella
Roche

Roche е световен лидер и пионер в здравеопазването и медицинските изследвания. Това е най-голямата биотехнологична компания в света, която разполага с голямо разнообразие от опитни биофармацевтици.

Roche е една от първите компании, които въвеждат персонализирано и таргетирано лечение за пациентите. Затова не е изненада защо Roche се доверевя на Salesforce като технологичен партньор. Благодарение на платформата Salesforce, Roche може да използва пълния потенциал на данните. Освен това Salesforce улеснява бързото и сигурно управление на данни и процеси, които са от жизненоважно значение за основните работни процеси и изследователски функции на Roche.

EnterCRM разработва специфична система за подаване на обратна връзка относно инциденти за Roche, заедно с приложение, базирано на Lightning компонтент. Тази разработка дава възможност данните да се доставят бързо там, където са необходими.

EnterCRM
Registered Partner
Roche
Sika Group

Sika е глобална производствена компания. Основният и фокус е в областта на строителните материали и промишлените изделия. Sika е съществен доставчик и за автомобилната индустрия - повечето ключови производители използват Sika продуктите, за да намалят теглото на своите автомобили.

Ръководена от ефективността и производителността, Sika се доверява на Salesforce като начин да увеличи продажбите и да предложи на търговците пълен поглед върху настоящите и бъдещите клиенти. След внедряването на Salesforce, Sika успява да разшири значително бизнеса си, като разпознава правилните потенциални клиенти и както изпълнителите, с които да се ангажира, кога да ги таргетира и с какво конкретно съдържание.

EnterCRM разработва персонализирана интеграция в Salesforce, захранваща записи с потенциални клиенти от външна услуга.

EnterCRM
Registered Partner
Sika Group
Globalinternet

Globalinternet е лидер в осигуряването на висококачествен бизнес интернет достъп за предприятия, доставчици на услуги и превозвачи - навсякъде по света.

С такава широко разпространена мрежа от доставчици и клиенти, Globalinternet се нуждае от солиден, сигурен и надежден инструмент за управление на данни.

Salesforce се появява като естествено решение на предизвикателството, пред което е изправена Globalinternet. Компанията се обръща към EnterCRM като част от своя бизнес план за ангажиране и сътрудничество с местни технологични партньори.

EnterCRM предоставя дългосрочна техническа поддръжка на платформата Salesforce, заедно с разработка на специфични компоненти.

EnterCRM
Registered Partner
Globalinternet
Sonova

Швейцарската компания Sonova е водещ доставчик на иновативни решения за спомагане на слуха. Те достигат и общуват с потребителите по множество канали, което позволява на клиентите да се възползват от широк спектър от решения - слухови апарати, кохлеарни импланти, безжични комуникационни продукти, цифрови решения и професионални аудиологични грижи по начин, който най-добре отговаря на техните индивидуални нужди. Групата оперира чрез световно присъствие на петте си основни марки.

Salesforce спомага на Sonova да поеме пълен контрол над комуникацията, процесите и управлението на данни.

EnterCRM спомага за голяма миграция към Salesforce Lightning за Sonova, осигурява контрол на качеството и разработва персонализирани Lightning компоненти.

EnterCRM
Registered Partner
Sonova
Lidl

Lidl е глобална марка супермаркети и член на Schwarz Gruppe. От едва трима служители през 1973 година и около 500 продукта, Lidl винаги са били готови да предоставят възможно най-доброто клиентско изживяване.

Ръководени от своята твърда бизнес култура, принципи и фокъс към клиента, Lidl избира Salesforce като доверен технологичен партньор. Тъй като „безпроблемно“ е в основата на бизнеса им, Lidl цели да предложи на своите клиенти не просто пазаруване, а цялостно изживяване без излишен стрес.

EnterCRM предоставя техническа поддръжка и индивидуални разработки в Service Cloud на Salesforce, спомагайки за по-нататъшното подобряване на персонализацията и грижата за клиентите с подходящо и адекватно обслужване.

EnterCRM
Registered Partner
Lidl
Westfalen AG

Westfalen Group оперира като технологична компания в енергийната индустрия с общо 23 дъщерни дружества и асоциирани компании в сферата на енергийния бизнес и горивата с мрежа от бензиностанции из цяла Европа. Сред най-големите предимства от имплементацията на Salesforce, компанията изтъква значително подобрения процес на вземане на решения.

EnterCRM създава модул за управление на сервизни карти за отстъпки, интегрирани със SAP през API плюс допълнителна услуга за клиентски отстъпки.

Освен това EnterCRM интегрира потребителски B2B търговски процеси в Westfalen AG, заедно с Marketing Cloud интеграция на отделни потребителски анкети и анкетен конфигуратор с отворени/затворени въпроси и отговори; Системата е интегрирана и с Marketing Cloud за изграждане на персонализирани кампании.

EnterCRM
Registered Partner
Westfalen AG
Reichle de Massari

R&M (Reichle & De-Massari) е независим швейцарски семеен бизнес, който съществува вече повече от 55 години. Компанията има богат опит на пазара на информационни и комуникационни технологии.

R&M разработва и произвежда решения за свързване за висококачествени комуникационни мрежи.

Компанията допринася значително за оперативната надеждност и безопасност при предаване на гласови и видео данни в световен мащаб посредством своите медни и оптични системи.

Що се отнася до данните, R&M се доверяват на Salesforce за събиране, анализ и структуриране на важна информация относно клиентите и бизнес процесите.

EnterCRM разработва редица системни интеграции за R&M и различни APEX оптимизации.

EnterCRM
Registered Partner
Reichle de Massari
AMP Credit Technologies

AMP Credit Technologies е компания в етап на растеж, подкрепена от привлечен капитал, с фокус върху финансовите технологии, работеща усилено по нарастващите възможности за „дигитална трансформация“ в сектора на финансовите услуги.

Компанията вярва, че процъфтяваща икономика е онази с намаляващо неравенство.

Amplify се обръща към Salesforce като към компания, която приема, споделя и работи усилено за популяризиране на същите тези ценности.

EnterCRM има привилегията да съдейства на Amplify Capital с разработката на персонализирана кредитна система върху платформата Salesforce и двупосочна синхронизация с решение от Microsoft Data Warehouse.

EnterCRM
Registered Partner
AMP Credit Technologies